@Liman, ako je nepregledno, ne ides ni 25km/h nego stanes kod pesackog i odatle mozes da vidis. To se zove prilagodjavanje uslovima saobracaja.
Taj na trotinetu nije bio u obavezi da radi bilo sta ali da, bilo bi mu pametnije da je obracao paznju jer ocigledno ne moze da se osloni na saobracajna pravila.
Problem je sto mnogi (ne svi) vozaci automobila voze po principima "ne vidim, dakle ne postoji" i "nije pregledno, dakle ne vidim, dakle ne postoji", Umesto da aktivno provere imali nekog voze reaktivno tj. ako se desi da nesto primete nekim slucajem, onda reaguju.
Iako sam i sam biciklista moram priznati da imbecila na biciklističkim trakama ima dosta, prednjace Glovo i Wolt kamikaze, koji izlecu, podlecu pred automobile, ili jurcaju pešačkim zonama, bez pola grama mozga i empatije prema starima ili deci u saobraćaju, pa i sve da se desi da se neko slučajno nadje na biciklističkoj stazi. Pa majku mu jel zaista vrednije tih hiljadu-dve, od života nekog deteta ili stare babe koje može osakatiti, ili uostalom svoje glave!
Malo je falilo da pre 2 dana dopunim spisak. Izlazim kolima iz prolaza kod Maxtona i uključujem se na bul. Cara Lazara. Idem polako, možda 25 na čas. U zadnjem momentu primećujem momka na trotinetu, sa sve šlemom na glavi, kako dojuruje sa desne strane. Kočim u poslednjem momentu, a on me nije ni konstatovao, već je produžio. Pre 5 godina sličan slučaj, samo mi se tada biciklista zakucao sa zadnje desne strane.
Prolaz je nepregledan zbog zgrade i mini trafoa, a pešaci, biciklisti i ostali se ponašaju kao da tu nije ulica.
Treba paziti na slabije ucesnike u saobracaju - bez rasprave. Ali i slabiji korisnici isto treba da paze, ako ni zbog cega onda zbog sebe. Jer pravila se i prave zato da smanje verovatnocu da se nadjes na urgentnom a ne da bi dobio priliku da tuzis nekog. Ja se ko ucesnik u saobracaju pojavljujem i kao vozac automobila i trotineta a i kao pesak. I ubedljivo iz mog iskustva, kolege sa biciklima najmanje paze, kao da su zaboravili da imaju kocnicu. Jednostavno postoje situacije kad te covek ne vidi jer si brz, i zato zakoci uspori ne kosta nista.
Ovo je standardna fora vozača u Novom Sadu, da uleću na pešački jednu stotinku pre nego što se upali zeleno za pešake, ili još bolje, trenutak pošto se zeleno svetlo upalilo ali pešaci još nisu krenuli. Klasičan bezobrazluk i klasično iščuđavanje zbog posledica.
Tek kada u srbiji osiguranja budu uticajna ,tužilaštvo i sud budu počeli da rade svoj posao-tek će se onda zavesti red u sistemu. Ne možete vi da udarite pesaka i biciklistu ,a da mu država plaća zdravstveni pregled,invaliditet,odštete,lomove i lečenje.
Kada krivcu bude izrečena kazna da plati kaznu+troskove suda,policije.lečenje,kada krivac oštećenom bude dozivotno plaćao izdržavanje,kada se krivcu bude oduzela imovina da se namire troskovi suda i lečenja,tek će tada biti pazljivih učesnika u saobraćaju.
Zakon u svajcarskoj jasno kaze: " U istom trenutku se ne smeju naći i vozilo i pešak na pešačkom prelazu. Ako postoji i samo pretpostavka da će neko stupiti na kolovoz, vozač je dužan da zaustavi vozilo(Točkovi vozila se ne smeju okretati) ". Zasto se u svajcarskoj npr postuje slabiji ucesnik u saobraćaju,pa jednostavno-zato sto ćete ako nekoga povredite biti prisiljeni da čitav zivot radite,da bi izdrzavali oštećenog koji je postao oštećen vašim nepostovanjem pravila saobraćaja. Jednostavno.
Na pešačkim prelazima ni pešaci ni biciklisti ne obraćaju pažnju mogu li da pređu preko pešačkog. Njima je u glavi da oni imaju prednost ( što niko ne spori), ali se uopšte ne uveravaju da li mogu bezbedno da pređu, nego samo napred. Ne razmišljaju da li ih je vozač video, da li uslovi dozvoljavaju prelazak. Mnogo puta se dešava da je automobil već ušao u raskrsnicu, njima se tog trena pali zeleno i oni kreću. Ne interesuje ih da li vozač može da zakoči, dok biciklisti bezglavo jure i ne gledaju da li ih je neko uočio...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Biciklisti obarali pešake, vozači obarali bicikliste: Sedam povređenih u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•06.06.2024.
•09:27 > 09:27
Komentari 13
Stevan
S.
Taj na trotinetu nije bio u obavezi da radi bilo sta ali da, bilo bi mu pametnije da je obracao paznju jer ocigledno ne moze da se osloni na saobracajna pravila.
Problem je sto mnogi (ne svi) vozaci automobila voze po principima "ne vidim, dakle ne postoji" i "nije pregledno, dakle ne vidim, dakle ne postoji", Umesto da aktivno provere imali nekog voze reaktivno tj. ako se desi da nesto primete nekim slucajem, onda reaguju.
Kriss
Još se svadja sa mnom kako je zvonio....
Miki
Liman
Prolaz je nepregledan zbog zgrade i mini trafoa, a pešaci, biciklisti i ostali se ponašaju kao da tu nije ulica.
maneken
Treba paziti na slabije ucesnike u saobracaju - bez rasprave. Ali i slabiji korisnici isto treba da paze, ako ni zbog cega onda zbog sebe. Jer pravila se i prave zato da smanje verovatnocu da se nadjes na urgentnom a ne da bi dobio priliku da tuzis nekog. Ja se ko ucesnik u saobracaju pojavljujem i kao vozac automobila i trotineta a i kao pesak. I ubedljivo iz mog iskustva, kolege sa biciklima najmanje paze, kao da su zaboravili da imaju kocnicu. Jednostavno postoje situacije kad te covek ne vidi jer si brz, i zato zakoci uspori ne kosta nista.
Aha,aha,aha,da,da,da
Vlada
Ovo je standardna fora vozača u Novom Sadu, da uleću na pešački jednu stotinku pre nego što se upali zeleno za pešake, ili još bolje, trenutak pošto se zeleno svetlo upalilo ali pešaci još nisu krenuli. Klasičan bezobrazluk i klasično iščuđavanje zbog posledica.
Gimme Shelter
Kada krivcu bude izrečena kazna da plati kaznu+troskove suda,policije.lečenje,kada krivac oštećenom bude dozivotno plaćao izdržavanje,kada se krivcu bude oduzela imovina da se namire troskovi suda i lečenja,tek će tada biti pazljivih učesnika u saobraćaju.
Zakon u svajcarskoj jasno kaze: " U istom trenutku se ne smeju naći i vozilo i pešak na pešačkom prelazu. Ako postoji i samo pretpostavka da će neko stupiti na kolovoz, vozač je dužan da zaustavi vozilo(Točkovi vozila se ne smeju okretati) ". Zasto se u svajcarskoj npr postuje slabiji ucesnik u saobraćaju,pa jednostavno-zato sto ćete ako nekoga povredite biti prisiljeni da čitav zivot radite,da bi izdrzavali oštećenog koji je postao oštećen vašim nepostovanjem pravila saobraćaja. Jednostavno.
Marko
Map
Đuro pogibija
Ovo je
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H